خدمات گارانتی و پشتیبانی

خریدار گرامی این محصول بر اسـاس قوانین شرکت مـتیس مشمول خدمات پس از فـروش بوده شرکت و نمایندگان آن ملزم به ارائه خدمات به شما می باشند، شرایط و مقررات خدمات پس از فروش :به شرح زیر می باشد

  1. این ضمانت نامه با رعایت مفاد مندرج به مدت 36 ماه از تاریخ خرید همراه با فاکتور معتبر می باشد
  2. قطعات داخل کارت و متعلقات محصول خریداری شده حتماً بصورت کامل می بایست تحویل.گرفته شود، هرگونه کسری لوازم بعد از خرید مشمول هزینه می گردد
  3. .خسارات ناشی از اشتباهات و یا کوتاهی در نصب و عدم رعایت مفاد مندرج به عهده شرکت نمی باشد
  4. برای تمیز کردن سطح محصول و رفع رسوبات احتمالی روی بدنه از پارچه نرم و محلول آب و صابون .استفاده گردد، از بکار بردن هرگونه جوهرنمک، سرکه، مواد اسیدی و….. جداً خودداری نمایید
  5. یـراق آلات مورد استفاده در کابین ها اسـتیل می باشد در صورت که تمایل دارید پیچ‌ یراق ها هم‌استیل بوده تا از زنگ زدگی تمام قطعه جلوگیری شود پس از دریافت از نصاب تقاضا کنید آن را تعویـض نمایدو حتما پـس از شـسـتشو با دسـتمال یـراق آلات رو خشک نمایید تا دوام .بیشتری داشته باشد
  6. در صورت بروز هر گونه خرابی یا خسـارت ناشی از عوامل طـبیعی سیل، زلزله و… یا عدم رعایت مفاد مندرج در ضمانت نامه، معایب شکستگی در حمل و نقل که عرفاً به عملکردمحصول مربوط .نمی شود، مشمول ضمانت  نمی باشد

نیاز به پشتیبانی دارید؟

پشتیبانی با چت

پشتیبانی با توئیتر

پشتیبانی تلفنی

فرم تماس با ما

افزودن به سبد خرید